پرش به محتوا

از تهمت پیوند با دیگر هموطنان نهراسیم

دسامبر 26, 2011

همانطور که قبلاْ در مقاله -شرم زدایی از جنبش سبز- توضیح دادیم، جنبش دموکراسی خواهی ایران، چنانکه لازمه یک جنبش مدنی آزادیخواهانه است، باید تمامی نیروهای آزاد اندیش را به زیر چتر خود گرد آورد.جنبش باید متعلق به تمام ایرانیانی باشد که به رهایی میهن میاندیشند و آماده اند که عقیده و آرمان خود را نه با زور که با ابزار دموکراتیک به مردم عرضه دارند.
برچسبهایی مانند مجاهد و سلطنت طلب، ضد دین و … توسط رژیم استبدادی و برای ایجاد تفرقه تولید میشوند و جنبش نباید از اینکه در کنار هموطنان خود جهت نیل به آزادی و دموکراسی مبارزه میکند، احساس شرم کند. رضا پهلوی و هواداران ایشان امروز در زمره نیروهای دموکراتیک و ملی به شمار میروند و اصلاح طلبانی که داعیه دموکراسی دارند حق ندارند به سلیقه خود ایشان را از جنبش آزادیخواهانه ملی حذف کنند.این مهم در مورد نیروهای جدا شده مجاهد و دیگر آنانی که در دست رجوی ها اسیرند نیز صدق میکند.در این میان حساب رهبران مجاهدین که متهم به ارتکاب جنایت علیه بشریت و خیانت به میهن هستند جداست.

2 دیدگاه leave one →
  1. علی permalink
    دسامبر 26, 2011 6:12 ق.ظ.

    این قسمت «آنانی که در دست رجوی ها اسیرند نیز صدق میکند.در این میان حساب رهبران مجاهدین که متهم به ارتکاب جنایت علیه بشریت و خیانت به میهن هستند جداست» مغایر با بقیه مطب است!

  2. دسامبر 26, 2011 7:08 ق.ظ.

    درود برشما هم میهن نازنین در اینجا نکته جالبی را مطرح کرده اید که کاملا با شما هم رای و هم فکرهستم . لازمه پیروزی در مبارزات ملت ما همبستگی همه نیروهای ملی و دموکرات است . پیروز باشید.

بیان دیدگاه